Питання/Відповідь

  • Як увійти до Особистого кабінету Monto?

    Увійти до Особистого кабінету Monto можна менше ніж за хвилину. Виберіть зручний варіант авторизації і слідуйте підказкам.

    • Введіть номер телефону, який Ви вказали при авторизації в сервісі, в форматі +380501111111.
    • Натисніть «Продовжити».
    • Виберіть отримання коду підтвердження в SMS-повідомленні.
    • Натисніть «Отримати код».
    • Вкажіть чотиризначний код, отриманий в SMS.
    • Введіть власний пароль.
    • Натисніть «Увійти».


    Вітаємо! Ви успішно увійшли в Особистий кабінет! Тепер можна перевірити статус активного кредиту або подати нову заявку.

  • Що потрібно для отримання кредиту?
    1. Паспорт.
    2. Ідентифікаційний код.
    3. Комп’ютер, ноутбук або смартфон, підключені до мережі інтернет.
    4. Телефон (на нього надійде повідомлення).
    5. Особиста банківська картка.
  • Як отримати кредит?
    1. Пройдіть найпростішу реєстрацію (через веб-сайт https://monto.com.ua).
       
    2. Виберіть суму та термін позики.
       
    3. Додайте банківську картку.

      При привʼязці банківської картки обробка (включаючи введення номера картки) відбувається на захищеній сторінці процесингової системи. Це означає, що Ваші конфіденційні дані (реквізити картки, реєстраційні дані та ін.) не надходять до нас, їх обробка повністю захищена і ніхто не може отримати персональні та банківські дані клієнта. Під час роботи з картковими даними застосовується стандарт захисту інформації, розроблений міжнародними платіжними системами Visa та MasterCard – Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS), що забезпечує безпечну обробку реквізитів Банківської картки Тримача. Технологія передачі даних, що застосовується, гарантує безпеку по операціях з Банківськими картами шляхом використання протоколів Secure Sockets Layer (SSL).

    4. Протягом декількох хвилин отримаєте гроші.
  • Хто може оформити кредит?

    Щоб отримати кредит у нас, потрібно відповідати кільком основним вимогам:

    • бути громадянином України;
    • мати український паспорт та ідентифікаційний код (ІПН);
    • бути повнолітнім (від 18 років);
    • мати активну банківську картку, видану українським банком і зареєстровану на ваше ім'я;
    • мати номер телефону будь-якого українського оператора.

    Увага! Під час воєнного стану Monto надає кредити виключно на територіях, що знаходяться під контролем України. Ми не можемо кредитувати в зонах можливих бойових дій для вашої безпеки.

  • Чи можна оформити більше одного кредиту одночасно?

    Ні, оформлення наступного кредиту можливе лише після повного погашення попереднього.

  • Як отримати промокод?

    Зменшити стандартну відсоткову ставку на кредит легко за допомогою промокода. Промокоди доступні нашим постійним клієнтам, тобто, тим, хто має хоча б один погашений кредит.

    Промокоди можна знайти на наших сторінках у соціальних мережах, таких як Facebook, Instagram, та в нашому Telegram-каналі. Також ми регулярно організовуємо розіграші знижок, які проходять на цих платформах, проводимо акції на сайті та надсилаємо промокоди через SMS, e-mail розсилки, пуш-повідомлення в мобільному додатку.

    Щоб скористатися промокодом, виконайте наступні дії:

    1. Авторизуйтеся в Особистому кабінеті на нашому сайті.
    2. Після входу перейдіть на головну сторінку сайту або відкрийте кредитний калькулятор у Особистому кабінеті.
    3. Натисніть кнопку "У мене є промокод", після чого відкриється поле для введення коду.
    4. Введіть промокод уважно, дотримуючись правильного написання (враховуючи символи та регістр), і перевірте його дійсність.
    5. Після введення промокоду калькулятор автоматично перерахує вашу знижку, і ви побачите оновлену суму з урахуванням зниженої ставки.

    Якщо ви не авторизовані, на головній сторінці сайту буде доступний лише стандартний калькулятор без можливості застосування промокоду.