Питання/Відповідь

  • Як увійти до Особистого кабінету Monto?

    Увійти до Особистого кабінету Monto можна менше ніж за хвилину. Виберіть зручний варіант авторизації і слідуйте підказкам.

    • Введіть номер телефону, який Ви вказали при авторизації в сервісі, в форматі +380501111111.
    • Натисніть «Продовжити».
    • Виберіть отримання коду підтвердження в SMS-повідомленні.
    • Натисніть «Отримати код».
    • Вкажіть чотиризначний код, отриманий в SMS.
    • Введіть власний пароль.
    • Натисніть «Увійти».


    Вітаємо! Ви успішно увійшли в Особистий кабінет! Тепер можна перевірити статус активного кредиту або подати нову заявку.

  • Що потрібно для отримання кредиту?
    1. Паспорт.
    2. Ідентифікаційний код.
    3. Комп’ютер, ноутбук або смартфон, підключені до мережі інтернет.
    4. Телефон (на нього надійде повідомлення).
    5. Особиста банківська картка.
  • Як отримати кредит?
    1. Пройдіть найпростішу реєстрацію (через веб-сайт https://monto.com.ua).
       
    2. Виберіть суму та термін позики.
       
    3. Додайте банківську картку.

      При привʼязці банківської картки обробка (включаючи введення номера картки) відбувається на захищеній сторінці процесингової системи. Це означає, що Ваші конфіденційні дані (реквізити картки, реєстраційні дані та ін.) не надходять до нас, їх обробка повністю захищена і ніхто не може отримати персональні та банківські дані клієнта. Під час роботи з картковими даними застосовується стандарт захисту інформації, розроблений міжнародними платіжними системами Visa та MasterCard – Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS), що забезпечує безпечну обробку реквізитів Банківської картки Тримача. Технологія передачі даних, що застосовується, гарантує безпеку по операціях з Банківськими картами шляхом використання протоколів Secure Sockets Layer (SSL).

    4. Протягом декількох хвилин отримаєте гроші.